mandag, januar 22, 2007

Skyggesjalet er endelig færdigt











Det er bare blevet flot synes jeg selv - men også stort - 208x92cm..... og mit garnlager er nu nedbragt med 430g ........Så der er lidt langt igen med at få brugt de resterende kilo, der ligger og venter...
Jeg havde på den afsluttende pind 508 masker....så det var lange omgange.
Sikke skønt vejr det er idag - det har snet en ganske lille smule, lige så det dækker græsplænen med ½cm - men solen skinner fra en næsten sky-fri himmel - og det er noget af det bedste...

I lørdags sendte jeg en gave til Island - en fødselsdagsgave - så jeg kan først torsdag løfte sløret for hvad det var - jeg synes selv at gaven er ret original - og min mor der har syet den var også ganske godt tilfreds med resultatet - men det ser I på torsdag...

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er sikkert flot, men jeg kan ikke se billederne af det, der er bare 2 røde krydser. øv øv øv
Kh Jane

JetteM sagde ...

Ja, de billeder var da værd at vente på. Hvor er det flot.

Tina sagde ...

Hold op hvor er det flot Annette :)
Jeg har ikke selv prøvet skyggestrik, men er vældig facineret af det :)

Unknown sagde ...

Hej igen
Det er da et rigtig flot sjal du har lavet. Det må ha været et kæmpearbejde. Godt du fik billeder på, så vi osse ka se.
Kh Jane

Anonym sagde ...

Hvor er det flot!!! Blev du så færdig før din veninde? ;-)

Annette sagde ...

ja, jeg meget glad for sjalet og jeg blev færdig for mona, min veninde.
Jo det har været et stort arbejde, men det mærkes ikke når der strikkes frem og tilbage...det er rigtig "fjernsyns-strik"
Tak for alle roserne...
kh
Annette