søndag, maj 27, 2007

Festival, flyvetur og pinse

Øverste billede er af vores ejendom - som ses i den nederste halvdel af billedet. Er fotograferet af min ældste søn...







Jeg havde en fantastisk dag på festivallen - Bamse, Solo var suveræn og han fik taget i teltet til at løfte sig....jo der er mange der kan teksterne udenad....."klip i mit kørekort..." "vimmersvej" m.fl.... Arbejdstimerne i burgerteltet var som altid vildt hyggeligt og stemningen god - og det var varmt og travlt....
Sandmen gjorde det rigtig godt....men jeg så dem fra burgerteltet...så det var begrænset, men lyden var helt ok.
The Bloodhound Gang - ja de har to numre der er gode, så er det sagt fra min side og de kom til sidst... - men mage til dovne kunstnere skal man vist lede længe efter - de havde folk til at tørre dem på ryggen når de havde sprøjtet øl på hinanden eller p....på scenen med en bar r...., jo der var lidt af hvert - og hvilket sprog de brugte de gode amerikanere... men alligevel - de havde publikum i deres hule hånd (jeg stod i nærheden af nogle jævnaldrende (som mig) efter ½time gik de, de gav udtryk for at det var noget l.....!) ja det var da en oplevelse for jeg havde hørt at de var lidt outrerede, men det var dog for meget for mig! Jeg så dog ikke som ventet Deep Purple, da jeg frøs helt vildt, så enten måtte jeg løbe en tur rundt på pladsen eller tage hjem, og da jeg jo skulle på arbejde idag, så tog jeg hjem....ærgerligt men nødvendigt.

Hjemme var min mand og den ene af drengene på tur i Piperen (en mindre to-pers. flyvemask) og de var bl.a. hen over Jelling Musikfestival
Jeg havde strikketøjet med i tasken - men fik heldigvis ikke brug for det, da der var så mange "kendte" mennesker jeg bare lige måtte slå en sludder af med...




.

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hold da op hvor sjovt, at have et billede af huset oppefra..og sej mand der tør flyve selv!! og sikke et hus - det er jo mere en gård? men der ser skønt uforstyret ud!!
Og det lyder til der bliver hygget igennem på festivalen;-))

Annette sagde ...

Ja, det er sjovt med luftfotos. Min mand tog fly-certifikat lige før han blev 40 - en ønskedrøm han havde...
Vi bor på en nedlagt ejendom med 18 tdr.land jord til - og har masser af plads til hestene...