søndag, februar 22, 2009

Det var meningen...

at jeg skulle have fået min projekt Lotus Blossom Tank færdigt til imorgen, men et og andet kom i vejen, ja faktisk mange forskellige forhindringer(arbejde, vasketøj m.m) har gjort at jeg stadig "hakker" i mønsterborten... jeg er igang med 4 rapport af mønstret...der har simpelthen ikke være tid nok i døgnet, men måske jeg bliver færdig til sidst i den kommende uge...
Ofte når der planlægges at få noget færdigt i et ruf, så kommer der hindringer - kender I ikke det? Men er det så ikke også sådan at planer er til for at ændres... selv bloggen her har haft fri, der har ikke lige været overskud til at passe den... kommentarer får jeg heller ikke lige lagt, der hvor jeg gerne ville, men det er ikke af uvilje...
Mens jeg har strikket har jeg hørt lydbog(hentet gratis hos DR) - Drengen i Kufferten - den er spændende og kan anbefales...
Jeg har et par fridage først på ugen, de skal bruges med omhu og nydes. Vagtplanen i det nye job er noget anderledes og mængden af sammenhængende fridage er begrænset - desværre, men det er jo vilkårene for jobskifte. Jobbet tror jeg bliver spændende, der er mange ting der er anderledes, og beboerne især. Deres fysiske og psykiske formåen er væsentlig svagere end jeg har oplevet tidl., men det er der en stor udfordring i. Kollegamæssigt fornemmer jeg at der er søde piger blandt som jeg fint vil kunne være på bølgelængde med.

1 kommentar:

Jane sagde ...

Kender det alt for godt. Tiden slår aldrig til. Jeg får heller ikke lagt alle de kommentarer jeg gerne ville, men prøver at nå så mange som muligt.
Det er ikke nemt at være alle steder og familien vil jo også gerne ha opmærksomhed.
Jeg glæder mig til at se Lotus Blossom, når du får den færdig. Du ved godt, bedre sent end aldrig :-)