søndag, februar 08, 2009

Stuegulvssport og ferie....

Ja, Wii er kommet indendøre her... Der spilles på livet løs, turneringer og single... I formiddags måtte jeg altså grne meget højt, for der sad den ene af pigerne på sofabordet, spillede tennis og sms'ede samtidig.... ja, ja, godt med lidt multitaskning...
Vinterferien er begyndt her i huset - jeg er den eneste der lider af arbejde, men det er jo naturligt iogmed at jeg er startet i nyt job. Men fordelen er dog, at jeg kan sove længe sammen med familien. Jeg er ikke så træt om morgenen som tidl., da mine vagter ikke er så sene - kun til 22.30. Men det er jo kun fint. Ældste er taget til Wales til kæresten og kommer først hjem i næste uge...vi andre "nøjes" med at være hjemme...men det er vel heller ikke dårligt hvis der nu kommer mere end den ½mm sne vi har lige pt. som smelter og kommer igen...(elevatorsne?)
Jeg har to fridage senere på ugen, og jeg håber at vi kan få tid at tage en tur til Vesterhavet - jeg trænger til en strandtur - uanset vejret, det er ikke så vigtigt - med frisk havluft og lugten af saltvand/strand...
Strikketøjet - Dahlia - er i fuld gang, datteren har prøvet overdelen, og har meddelt at den ikke skal være så lang som søsterens, men det er helt ok med mig...

1 kommentar:

Lene Sophie sagde ...

Jeg elsker også vores wii, selvom jeg er rigtig dårlig til alle de spil vi har. Ungerne elsker at spille med mig, for så er de sikre på ikke at tabe.