mandag, februar 02, 2009

Næsten tilbage igen...

i hel tilstand...Forkølelsen er på retur, men hvor har den da været sejlivet...det værste har været at lugte- og smagssansen har været ude af funktion og først nu er ved at vende tilbage. Det er underligt at lave the/kaffe og ikke at kunne dufte det, når man kender duften og ved at den er der... Jeg har fået endnu en TurnASqare færdig i weekenden, og de er populære her i huset hos mand og sønner...så den vil jeg lave nogle flere af. Jeg har fået 2 huer af 2 ngl. Peruvian Highland og en meget lille rest...
Lørdag aften var den ældste til Galla på gymnasiet - og det var en fornøjelse at se hallen fyldt til randen med unge mennesker i flotte gallakjoler og jakkesæt. Til efteråret er der jubilæumsfest for gamle elever - 25 år - og i lørdags så jeg en stå og vente udenfor da vi kom for at se lancien - og ganske rigtigt en gammel klassekammerat fra gymnasietiden stod og ventede....
Jeg har været heldig - den hf-klasse jeg gik i, havde vi et godt sammenhold - så vi har været samlet jævnligt siden 1984....sidst for 5-6år siden. Der vil naturligvis altid være nogle der ikke er interesserede men de fleste har - og når vi så er sammen, så er den eneste forskel fra sommeren '84 og nu - hårfarven, korpus hos enkelte og så rynkerne....

1 kommentar:

Tina - omme i London sagde ...

Sikken et dejligt billede. Jeg maa ogsaa snart have soelvjubilaeum med min HF klasse, gad vide om alle de andre stadig eksisterer?