mandag, juli 27, 2009

Kattens osse....

lige som alt bare lige funker... så står vaskemaskinen af!!!
OK, det var nok ligesom ventet, da den har haft lidt nøkker med at banke og larme under centrifugeringen i nogen tid.... men et brag gav den lørdag aften, og så var den færdig i motoren....
Men det skal siges den har fungeret upåklageligt siden foråret 1989...og holdt til rigtig meget vaskeri i en stor familie...saddelunderlag, flyverdragter, dyner og meget andet..... så nu er jeg på handlen for at finde en der kan matche....dvs den billigste men den bedste...For nu hober vasketøjet sig allerede op...

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

arrgghh! det er bare lige irriterende hver gang sådan noget sker. jeg kan anbefale Candy vaskemaskiner, har selv haft dem alle årene jeg har boet selv og de har tjent mig godt. min nye, fik den sidste år, tager 8kg vasketöj, hvilket er dejligt når man har en stor familie. det bedste ved den er dog at den har et håndvaskeprogram, så nu går alt mit strik i maskinen og det er slut med håndvask i kökkenvasken.
kh.fra Island
Frida

Jane sagde ...

Øv hvor irriterende. En vaskemaskine er jo helt uundværlig så jeg håber du finder en god maskine.

Janne sagde ...

Det er da træls, sagt på jysk... En vaskemaskine er ikke til at undvære, så ville jeg hellere undvære opvaskemaskinen

Helle : sagde ...

Ej hvor irriterende, det er jo ikke til at undvære. Håber at du finder en som passer dig i prisen og som har de funktioner som du behøver :-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Og sådan en kan man bare ikke väre uden i öjeblikket eller nu for tiden. Vi fik ny i efteråret, ikke den billigste og ikke den dyreste, men den fungerer. Så må vi se hvor länge, nok ikke 20 år, som din. Vores tidligere holdt i 7½ år, hvilket siges väre normalt nu for tiden. Jeg håber du finder en der passer dig.