torsdag, juli 16, 2009

Sådan!

Radiate - My WayFinito...og super hot!!!
Mere præcist kan jeg ikke beskrive det - hvadenten det er min første udgave eller denne - så er det bare en trøje, jeg kommer til at bruge rigtig meget... og i tankerne har jeg flere på vej i andre farver - andet garn...på et eller andet tidspkt...
Hunden Lacia er bare nysgerrig - mon den vil strikke?
Bærestykket bagpå sidder fint - og "hænger" ikke så langt nede, som den første udgave - deraf erfaringen med de forkortede rækker.
Lynlåsen er syet i efter vask, men efter næste vask har lynlås og strik fundet sammen, så det falder pænere.
Hvilke erfaringer drager man sig så? - joe, at min første udgave nok er til den rigelige side - så at få anden udgave færdig i et nr mindre, som faktisk sidder meget bedre, er da en positiv erfaring - at forkortede rækker i bærestykket betaler sig for at få en god facon Samtidig gør det sig godt at tænke godt og grundigt over variationen - så der bare kan strikkes... Sidst, men ikke mindst, tusind tak til alle der har givet kommentarer og positive tilkendegivelser til mit projekt, det giver rygrad... Tak.

6 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Sikke en sej bluse, den er godt nok blevet fin.
Yt.

Jane sagde ...

Den er godt nok blevet flot. Den sidder supergodt og så er det jo vidunderligt at kunne strikke en størrelse mindre, ja jeg vil nærmest kalde det en vigtig detalje :-)

Janne sagde ...

Den er blevet supergod. Det er sjovt at lege med opskrifterne en gang i mellem i stedet for blot at følge dem til punkt og prikke :-)

Fríða sagde ...

nöj, hvor blev den flot! den oprindelige idé er lykkedes helt perfekt synes jeg, og så klæder den dig helt super! til lykke, godt gået!
kh.fra Island
Frida

Anonym sagde ...

Ihhh hvor er den altså blevet flot Annette. Godt gået!!!

Anja sagde ...

Wauw.. Hvor er den altså bare flot.. Hvor er du dygtig. Jeg ville også gerne engang lære at lave en model.
Kommer der mønster til salg engang??
Anja