tirsdag, juli 14, 2009

Tirsdag i uge 29...

skal man ikke køre i Legoland... der er bare kø på landevejene, du skal stå i kø for at komme ind, for at prøve og næsten også for at komme ud igen... men det er en af sommertidens bedst besøgte dage derude... og vi mærker det i trafikken... lange lange køer på vejene om formiddagen - og igen ved aftenstide.
Min formiddag er mod al forventning gået med en køretur på motorvejen til Åbenrå, for at hente datteren, som var blevet syg hos kæresten, og vi mødtes så på halvvejen.... For egentlig skulle min formiddag gå med at bage boller og kage til svigerfars 85års fødselsdag, men nu nøjes jeg med at købe bollerne og bage en enkelt Tosca-kage...
Min Coral skulle ha været færdig i formiddag mens bolledejen skulle hæve, men det blir den så ikke, jeg mangler kun 5-6 omgange... og jeg skulle ha haft den på idag, men sådan var det så lige ikke....
Planer holder ikke altid som planer burde - men planer er til at lave om på,ikk?

Ingen kommentarer: