torsdag, august 13, 2009

Sikke en pakke.....

og hvilken pakke der ankom igår... med garn - rigtig meget supersoft garn... købt her - i graphite, indigo og heather nok til flere bluser...der er lidt over 1500g. Ikke dårligt for lagerstatus'en vel? Lagerstatus... uha, nedbringelsen er ikke gået så fint, som lagerøgningen!
Min "medsammensvorne" havde vundet det op i nøgler for at lette forsendelsen....Uh, det ser godt ud - og der er planer for det...(som for alt andet garn)
Marmeladen fra forleden er virkelig mums... og idag skal ældste og jeg plukke flere af blommerne før de falder på jorden og bliver ædt af hvepsene eller rådner i sommerregnen, som vi er noget plaget af...
Jeg mangler kun to meloner for at have ingredienserne hjemme. Æblestykkerne jeg havde puttet i var ikke helt udkogte, så marmeladen blev, med gammeldags hjulpisker, pisket let igennem. Det gav lige den konsistens, som jeg ønskede. Vi har prøvesmagt indholdet i det første glas.....
Strikketøjet spurter gennem hænderne - jeg nåede meget langt på rygstykket igår - og jeg har fundet det "forsvundne" forstykke...
Men ih hvor garnet smitter af på pinde og hænder...

4 kommentarer:

Tineke sagde ...

Nååå, du har også været der, hva'

Nej, det gør ikke noget godt for lagernedbringelsen, men nøj, det er lækkert garn!

Fríða sagde ...

tihi! jeg har nemlig også været der, har bare ikke vovet mig ud i at fortælle om det på bloggen endnu, fik sendt omkring 4kg! men, sig det ikke til nogen! og det er læææækkert!!!
kh.fra Island
Frida

Helle : sagde ...

Sikke da en masse skøn garn du har fået :-)

Janne sagde ...

Puha, det lyder lækkert. Det er rart når den søde postmand har andet end regninger med :-)