onsdag, november 29, 2006

Beth Baun og ikke mindst...Gensynsglæde.....

Jeg var forleden lige forbi hos Beth Baun i hendes butik, der er her i nærheden - (se også på: www.bethbaun.dk) ih hvor har hun mange lækre ting i sin butik.... se lige... billedet med årets adventskrans ville ikke med her på indlægget - så det må vente.... men den var flot og meget enkel..... englene er fra Nice-to-have. Elgen er rigtig charmerende.... (hov det blev understreget og jeg kan ikke få det væk...)










Helt tilbage fra 1.klasse i 1970......
tænk sig, min søn, der går i 1.klasse har fået denne bog med hjem..... Stor er min gensynsglæde, da jeg opdager at det er den læsebog hvor jeg fik mit livs første a-ha- oplevelse - at jeg kunne læse.... om Åse, Ove og hunden Solo......
Jeg kan ikke helt huske at siderne så ud som de gør, men sætningerne er de samme....uden tvivl....
Det er sjovt....
Strikketøjet har det ikke godt - har forsøgt med nogle omgange - men jeg må melde pas....det gør nas, trods smertestillende tabl.... nå men jeg må lade det ligge et stykke tid for at kunne få muskulaturen i ro.... det skulle jo nødigt gå ud over mit arbejde - at jeg skal sygemeldes fordi jeg strikker....hm den går vist ikke.....og slet ikke når man er nyansat - det er noget bøvl...og der er bare travlt. Jeg kan sagtens klare arbejdet hvis jeg er opmærksom på de forskellige teknikker vi bruger i forb. med løft og andre forflytninger....

Ingen kommentarer: