onsdag, november 15, 2006

Endelig færdig med uddannelsen....


som social- og sundhedsassistent - jeg fik et dejligt 8-tal i min afsluttende eksamen, mundtlig forsvar af mit projekt....HURRA - ih hvor er jeg bare glad.....
Og så er der kun fredag tilbage med overrækkelse af eksamensbevis.
Mandag starter så virkeligheden med erfaringssøgningen.....nu er det jo først at jeg skal til at lære det hele - forstået at jeg skal til at suge erfaring og viden til mig....
Yeeeeehaaaa jeg skal lige en tur ned i Fredericia bymidte og kigge mig lidt rundt......*GGG*
det kunne jo være at der "smuttede" lidt garn i tasken til turen hjem.....

Senere på dagen:
så er jeg kommet hjem - og har fået armene ned....
Jeg var lige forbi Lund+Lund og der kom jeg til at købe Premier Dazzle i brun nuance - ih hvor jeg glæder mig til at strikke i det.....og sammen med dette lækre garn købte jeg Skals H.-sem. ´07 kalender - et sødt lille stykke inspiration....(har prøvet at sætte billede ind- men blogger vil ikke samarbejde.... følger senere...)
Det andet jeg købte var et Pilgrim smykke en broche- lavet specielt til Kirkens Korshær som årssmykke - jeg synes det er meget pænt og til den nette sum af 100kr - og kan købes i alle Kirkens Korshærs varmestuer. Jeg så for et stykke tid siden i genbrugsbutikken (KK's) at man kunne bestille den, så det gjorde jeg og har så hentet den idag....har lige set et indslag i TV-Syd om smykket- hvor overskudet går til driften af KK´s varmestuer rundt i landet....og der blev sagt at der kun er fremstillet 15.000.......
Her til aften udeblev husets kok - og pizzariaet stod straks parat, uh, det er nu rart med nem madlavning og endda "hjemmebragt" pr. bud...ikke dårligt.
Det faldt i god jord hos hele husets beboere...

Jeg er bare træt efter en lang og spændende dag, jeg kan godt mærke at det har tæret på energien idag at være til eksamen - men glæder mig dog over at det gik rigtig godt - og at jeg skal starte på nyt arbejde på mandag....og de er glade for at jeg skal komme....det føler jeg er rigtig positivt...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig meget tillykke med din nye uddannelse og du finder nok snart et job for der er vel mangel på jer rundt omkring. Flot klaret:-)
Kh Jane

Unknown sagde ...

Hold da op, jeg var ik lige klar over at du allerede havde fået job, jamen det er da fantastisk. Kan godt forstå du er glad.
Tillykke med det hele.
Knus Jane