onsdag, november 01, 2006

Næsten færdig med

opgaven er jeg - jeg skal lige have kigget på konklusionen en gang til.... Var på min mands arbejde her i eftermiddag for at få skrevet opgaven ud og kopieret bilag m.m. - og tænk sig så opdager jeg at da jeg har skrevet min blog ud, så mangler der en linie på hver side foroven....trods jeg har markeret alt til udskrift...hm.hm. æv, så enten skriver jeg det på i hånden eller ser igennem fingre med det, men nogle linier er ret essentielle i forståelsen.
Trods opgaveskrivningen har jeg været flittig med strikkepindene... jeg fik det ene stykke til ponchoen færdig her til morgen, og er nu i fuld gang med at strikke det andet - der skal være aranmønster - og efter de første to rapporter kan jeg mønstret i hovedet... har nu nået næsten 25 cm- mangler så 61 cm... så målet med at få den færdig til næste uge er lige op over...
Garnet har dog lige den ulempe - det smitter helt utroligt af - mine fingre ligner næsten en uheldig bankrøvers - de er røde af overskudsfarve - men kan heldigvis vaskes af.... det er længe siden jeg har prøvet at strikke med uldgarn, der smitter så meget af.
Nå vil have en kop the, og lige tre omgange mere, og så iseng...

Ingen kommentarer: