tirsdag, november 14, 2006



Her er så lidt strik - det er "ROMA" strikket til begyndelsen på et halstørklæde i ZigZag mønster. Garnet er ikke som alm. akryl/polyamid - men usædvanlig blødt og langhåret....og egentlig ok at strikke i.

Jeg strikkede lidt på det i weekenden - men det blev ikke til så meget. Vi var i sommerhus uden børn - huset lånte vi af en veninde, som just har nyrenoveret huset - og det er blevet usædvanligt lækkert - og gennemført. Der er ingen tv - hvilket er meget rart kun radio.

Vi slappede rigtig meget af - læste, strikkede, spillede Løwn, drak kaffe og bare fladede helt ud - og så er det "heldigt" at der er dårlige modtageforhold for mobiltelefoner....! så noget ro fik vi - og så snakkede vi.... Fik lækker mad. Vi startede med at tage i Torvehallerne i Vejle til FrokostJazz - meget hyggeligt og ankom efterflg. til sommerhuset ved 3-tiden.

Børnene var fordelt - og den ældste var hjemme og passede heste og hus.

Idag SKAL jeg altså igang - jeg skal til mundtlig eksamen imorgen - og forsvare mit projekt jeg har skrevet om Praktik i Island - det er den sidste eksamen og så er jeg færdig med uddannelsen til Social-og sundhedsassistent.... Jeg gik "død" igår med forberedelsen - jeg kan ikke lige finde "hullet" ud af min "cirkel" hvor jeg skal begynde - det kan være svært når hovedet er fuldt af så meget jeg vil fortælle og redegøre for - og så samtidig holde mig til rammerne for fremlæggelsen...puha - men talte med et par af de andre piger igår - og de var ikke begyndt, men havde tænkt...

Huset her ligner et bombet........og her er bøger og papirer overalt, store plancher m.m. ja jeg har dog lidt styr på det, men ve den stakkel der rører noget som helst af mit domæne af stuen.... så børnene ved godt at den del af stuen er Ganz Verboten....

Strikketøjet holder fridag - nu har jeg været ret produktiv de seneste uger, så kan det vel godt holde en enkelt fridag - og Mona, min veninde, mener bestemt at jeg ikke behøver at arbejde på skyggesjalet... (bare fordi hun ikke er så langt som jeg *Fnis*)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

det ser da rigtig godt ud det tørklæde. Håber det går godt til eksamen, så pøj pøj med det