fredag, marts 02, 2007

Endelig weekend men...

arbejde både lørdag og søndag....har så to fridage i næste uge.....

Sommerfuglesjalet er nu monteret og skal om lidt skylles op og blogges -Det er ihvertfald blevet godt.

Iaften skal jeg begynde på en sweater til migselv - jeg mangler! - jeg har to Avis-cardigans efter M.I. - men de er ved at være slidte - især på ærmerne og i ærmegabene(!) - ja du læste rigtigt! I ærmegabene - ved sammensyningen ved sidesømmen (som ikke er der) - er garnet tyndslidt, så jeg har været nødt til at strikke lapper til at reparere dem. Men nu er det så galt på ærmerne (albuerne) - jeg har været rigtig glad for mine Avistrøjer, men lidt andet må der også være i garderoben. - det har faktisk været galt med alle de avistrøjer jeg har strikket - at de er tyndslidte nævnte steder.

Jeg er noget flad idag - så jeg tror at aftenen vil gå med at vi - igen - får lasagne til aftensmad og med noget hvidløgsbrød, salat og rødvin til - så kan det da vist ikke gå galt....eller
Har lige været ude at handle og tømt Billund for fødevarer - og fyldt vore egne skabe, fryser og køl med frugt, grøntsager, brød og pålæg til hele næste uge....

Købte ind til at lave bordkort og indbydelser til konfirmationen - det skal vist snart til at være, når det skal være hjemmegjort. Jeg er ikke god til det der papirklip, men må forsøge mig...

Ingen kommentarer: