lørdag, marts 24, 2007

Skøn lørdag

hvor solen skinner, jeg har været på arbejde - drengene alene hjemme i formiddag - den ene af pigerne til ridestævne i Billund - og nu er alle ude i det skønne vejr, der ryddes op til den forestående konfirmation. Træer fældes og grene slæbes i bunker til afbrænding senere. Daniel på 10 kører traktor og vogn på marken og han er stolt som en pave. Vasketøjet vasker ikke sig selv - desværre - men tørrer fint og dufter fantastisk når det kommer ind fra tøjsnoren i haven. Kaffen, som vi skal have om lidt, serveres udenfor i gårdhaven med et stykke godt chokolade fra min NHV - Aftensmaden bliver nem - frosne, færdigstegte kyllingebryster med ris og en let tomatsovs m/bacon samt en grøn salat - lettere kan det vist ikke gøres....
Jeg har lovet at notere opskriften på min lille håndtaske i Alafoss Lopi - men det bliver først tirsdag/onsdag jeg kommer til det - søndag skal jeg arbejde og mandag har jeg fri - og skal tilbringe dagen sammen med min søster.....til en rigtig pigetur - søstertur - (fødselsdagstur - men det er en hemmelighed...) og mandag aften er der to arrangementer som vi deles om her i familien (konfirmandaften v/præsten og musikaften v/musikskolen) - og det værste er faktisk at der er strikke-cafe hos Solveig (Butik Unik, Randbøldal) kl. 19 - det er så hyggeligt - men altså ikke nemt at være tre steder på een gang...

2 kommentarer:

Inge sagde ...

Hej Annette

Jeg synes nu det er synd for din familie at de skulle have frosen mad igår.

Eller var du flink pga. det gode vejr, og varmede den til dem?

Hilsen
Inge

Annette sagde ...

Hej Inge
naturligvis fik de varm mad - men der skulle jo ikke steges og gøres det store ud af det....