fredag, marts 16, 2007

Så kom billederne





af min islandske sweater - den er fra Istex strikkehæfte "Lopi nr. 21, model nr 25"

Jeg har dog lavet lidt variation i forhold til opskr. - idet jeg har strikket 2r,2vr i dobb. perlestrik til ærme og taljekant. Halskant som opskrift, dog med 10m indtaget ekstra, da den ellers vil være lidt vid i halsen, synes jeg.

Men ellers en rigtig god model - enkel og hurtig at strikke, sidder også godt. Jeg mangler dog lynlåsen, men den kommer i på mandag...





Konfirmandinden har endelig fået sig taget sammen til at få indbydelserne gjort færdige, så de skal sendes idag - hvis vi kan nå det (læs: konfirmanden kan nå det....disse teenagere arbejder i et ganske astadigt tempo, der ikke overgår sneglens!!!)





4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den er godt nok blevet flot. Det der med lynlås i strik, ka jeg bare ikke eller osse er det fordi jeg er så usikker på om det er noget jeg kan finde ud af at jeg ikke tør at gi mig i kast med det.
Kh Jane

Anonym sagde ...

men hallå, vad fin din kofta blev, grattis till dej

Brogaard sagde ...

Wauu, hvor er din trøje bare blevet flot. Glæder mig til at se den live i løbet af næste uge.
Sikke flotte indbydelser Malene har fået lavet. Den unge dame kan jo godt,når det skal være.
Knus Mona.

Inge sagde ...

Hej Annette

Flot trøje du der har fået strikket sammen.

Øv, at vi ikke kan ses på fredag.

Hilsen
Inge