onsdag, april 04, 2007

Lækker gave ...


har jeg købt til migselv - Joelle Hoversons "Last Minute Knitted Gifts" til en rimelig pris hos Saxo.com - og hurtig levering... Man skal forresten være lidt obs - der var to udgaver af samme bog - men en væsentlig prisforskel på næsten 75 kr....så vidt jeg husker...
De næste dage får jeg ikke strikket noget - skal på arbejde i helligdagene og besøge venner og familie, men måske strømperne til ægtemanden kommer med i tasken som et symbol på at være Webstrikker.... Mine hænder og led er lige p.t. lidt ømme - måske arbejdet - hm...vil nogle mene - jeg har haft temmelig mange afspadseringstimer til forbrug her i marts, så det kan vel ikke være overbelastning der driller....max 10 arbejdsdage......og afspadseringskontoen er ikke tømt endnu.
Udenfor har vi jo haft det skønneste forårsvejr, men idag har det været koldt og overskyet her på egnen - men alligevel kan man beundre træer og buske for deres knopper og blade der er ved at springe ud. Vort kastanietræ i gården har "skudt" blade ud af knopperne, så hurtig er det gået, så man næsten har kunnet se det fra time til time...

Arrggghhhh - nu slås de gudhjælpemig igen....kender I det? ....de kan ikke gå forbi hinanden uden at den ene lige skal vippe med en arm/fod eller noget andet til den anden, så denne hyler op og føler sig dybt uretfærdig behandlet af den anden....men de er også vildt trætte her til aften. De har leget ude hele dagen og er nu ved at blive slået omkuld af træthed....og møgbeskidte er de også....uha...

Jeg håber snart strikkeriet kommer i vante gænger igen......

Ingen kommentarer: