søndag, juli 01, 2007

Pyramiden er næsten færdig

men jeg har opdaget at der ikke er garn nok....æv - ydermere så har konen der har strikket pyramiden gjort i nælderne og lavet den mest gængse fejl strikker kan lave..........at lave strikkeprøve! Fandens! Pyramiden er noget større en den skal være! og det kan kun skyldes min strikkefasthed ikke er efter bogen. JEG TRÆVLER IKKE OP!!!!!!!! Jeg mangler garn til 2 omgange i halskanten - men der er over 1½ ngl hvid til rest!!!!
Jeg har også i ganske fantastisk letsindighed kommet til at melde mig til to strik-alongs.... den ene er hos MS3, garnet vil være noget af det jeg har på lager.....den anden er hos Hanne og der skal strikkes på Hippiekluden, som det hedder....her er jeg lidt bagud. men jeg håber at jeg kommer med, så jeg er klar, når det er min tur at lave mønsterforslag.
På arbejdsfronten har jeg haft næsten to ugers afsp., men som altid sker der jo ændringer i sådan noget, så jeg har været på arbejde i denne her weekend, men har så heldigvis fri i næste, og det er ganske fint, da vi skal til en større fest hos nogle gode venner! Det har været lidt surt at være på arbejde, idet der både igår og idag har været een mand mindre end vi plejer at være, så vi har bare løbet stærkt! (idag 2 fastans. og 1 elev, der heldigvis er meget kvik, så det var stor hjælp)så er det godt at alle beboere har været i hopla og ingen har været dårlige, ellers var vi noget på den!
Ferien nærmer sig...bare vi da kan få noget bedre vejr end det vi "sejler i" nu! Det er dog lidt positivt, for så gror græsset pænt, så kan vi måske - hvis vejret bliver bedre få slået til hø endnu engang. Tænk - vi har de sidste par dage haft varme på her i huset, det har simpelthen været for fugtigt i vejret til at holde varmen indendøre - men jeg kan forstå at andre også har været i samme situation - vi har dog bare ikke en brændeovn til at klare det lille nummer.
Føllet vokser fint til, og er blevet meget tillidsfuld. Der er blevet trænet med at gå i trailer, hvilket vi mener er vigtigt, når det forventes at den skal med til stævner o.lign. når den bliver ældre. Så er fortroligheden med at gå i trailer ret vigtig. Den er ved at blive lidt lysere i pelsen, så den bliver skimmel, som Pernille har ønsket.
Manden har også fået stemplet sin Logbog med de timer han skulle have inden den 30.6 - så det er også i orden!
Jo det er som om at tingene flasker sig....

1 kommentar:

Jane sagde ...

Hvor er det ærgerligt med pyramiden, både hvad angår garn og størrelse. Håber du får fat i noget garn og laver den færdig, måske kan en let valkning klare størrelsen????
Kh Jane