søndag, juli 15, 2007

Tagged og en tur hos brormand.....

Jeg er blevet tagged af Mona og her er så lidt om mig....
  1. er født og opvokset på en gård.
  2. har engang boet i lille, centralbeliggende lejlighed i mindre by og følte mig bestemt ikke tilpas.
  3. har kendt min mand siden 1980….
  4. er engang blevet ”fjern-spået”(hedder det det?) af en clairvoyant der mente at jeg havde en stærk intuition og mit fremtidige job ville være med mennesker. (ny uddannelse)
  5. jeg har siden taget en SSA-uddannelse.
  6. her havde jeg min største udfordring og oplevelse – i udlandspraktik på Island, som gav personlig styrke og udvikling.
  7. jeg holder meget af at skrive personlige breve.
  8. laver hvert år mine egne julekort med fotomotiver og håndskriver helst julehilsnen…og jeg skriver mange…
* * * * *
Min bror har altid været en spøgefugl...og har de sidste mange dage haft dette skilt stående ved sin indkørsel....og da vi kom idag, var der en nabo, der hentede en trailerfuld.......*G*
men en kop kaffe på deres nye flotte terasse med udsigt over deres flotte nyanlagte have fik vi da...

Ingen kommentarer: