torsdag, oktober 04, 2007

Jeps, jeg er inde....

på Ravelry - men jeg har valgt ikke at dybdesøge endnu på hvad forumet indeholde...jeg ved fra andre bloggere at de bare "lost" i mange timer...det har jeg ikke tid til nu... jeg skal jo gøre klar til weekendens clue - Strikkefestivallen i Næstved...Det glæder jeg mig rigtig meget til - skal bo med Inge, det bliver meget hyggeligt....
Kufferten komme ikke til at indeholde alt for meget tøj - men meget strikketøj og garner....jeg har store forventninger til de små workshops der er planlagt - jeg har ihvertfald planer om nogle stykker...
Det "værste" omkr. Strikkefestivallen er at der vist er rigtig mange farlige fristelser bestående af garn....i alle mulige afskygninger - hjælp! det blir farligt....og for at undgå at blive til grin på forhånd, så må jeg hellere undlade at komme med statements om ikke at købe garn. Der kunne jo opstå den u-undgålige hændelse at der var noget jeg bare måtte eje - og tilbudet vil sandsynligvis overhovedet aldrig nogensinde komme igen...GGG*
Jeg er endelig helt færdig med Woodland-sjalet - det er vasket, blogget og presset så nu kan det tages i brug - eller hvad jeg nu bestemmer mig til.
Færdige mål: 19cm x 135cm og dette af 1 ngl. Kauni (100g)
Som vanligt kom jeg lige til at starte på noget nyt.....endnu et Woodland...
Så bloggen holder lige "kunstnerpause" til mandag, hvor jeg meget passende skal i aftenvagt...

1 kommentar:

Jane sagde ...

Hej Annette
God tur til festival. Det er nok en klog beslutning ikke på forhånd at ha udtalt noget om ikke at købe garn, for altså hvordan skal man kunne la være når man ligefrem vader i gode garntilbud. Jeg glæder mig til at læse på bloggen her efter festivallen.