mandag, oktober 08, 2007

Lidt billeder fra Strikkefestivallen...

Inge og jeg boede ved siden af dette værelse, hvor der hængte disse bh'er....








Et lille nærkig på nogle af de utallige poser, kasser, kurve m.m. hvori der var gran til slag...alt naturligvis til rimelige priser...






Et kig i strikkemekkaet....








Der var nogle meget smukke glasmosaikker som vinduer...









Mit beskedne indkøb.....

9 ngl Merci til GrenGable
3 ngl Noro til fimresjal
4 ngl Opal regnskovsgarn
4 ngl Arwetta
og en gave med 100 g Vigdis-Alpaca....
og så nogle dominopinde i bøgetræ..

Jeg fik ikke så meget strikket færdig - mere trævlet op og startet forfra....men der var masser af inspiration, og i den workshop jeg deltog lærte jeg Neverkont/Entrelac- teknikken - hvilket jo så svært ud, men er nu noget spændende, så her må jeg jo finde et projekt at gå i gang med... Der var dobbeltstrik, strikke baglæns m.m - ja mulighederne er utallige...Jeg fik også lige lært hvordan man strikker strømper fra tåen og op, af Christa....så nu er strømperne i kurs igen her hos mig, det er meget meget længe siden at jeg har været i gang med strømpestrikningen - jo jeg har et par herrestrømper, som snart har været undervejs siden sidste år, så mon ikke de kunne blive færdige......

3 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Hej Annette.
Det var hyggeligt at møde dig - igen.
Hilsen fra en af dem fra værelset ved siden af ;-)

Anonym sagde ...

Hej Annette.
Det var bare super hyggeligt, glæder mig allerede meget til at vi skal ses igen næste år. Og så kan jeg se at du fik mere garn med hjem end mig.
KH Lene Sophie

Tina Olsen sagde ...

Uhaa Annette..
Det ser utroligt hyggeligt ud med den strikke festival.. og skønne ting du "fik" med hjem;-))