fredag, november 23, 2007

Aarrgghhh for den da...

hvor hulen er den opskriftsbog henne - jeg kan simpelthen ikke finde den - for nu har jeg fundet garnet til den babyjakke jeg vil strikke. Bogen - er egentligt et hæfte i A-5 str fra Hjertegarn - med strikket babytøj - hvor forsiden eller er det bagsiden er en rød babyjakke med hætte med et simpelt perlestrik-tern-agtigt mønster...
Alle mapper er pløjet igennem! - kun alle andre hæfter fra Hjertegarn er fundet! Pis! Så må jeg bruge en anden opskr. - æv! for den jakke jeg havde i tankerne havde en rigtig god pasform! og nem! hætten strikket ud i et fra ryggen....
møg!
Nå, men strikkeprøve bliver det da til. Ældste barn - fortrød vist gymnasiefesten - sidder nu og strikker!!!!sit eget halstørklæde.
Jeg finder 100% hæftet midt i december! - så skal der altså mere system i det! Har ellers sorteret opskr. efter designer og efter mand/kvinde/barn/baby....og åbenbart uden held!
Nå vil nyde resten af filmen med Clint Eastwood....han er bare et hug!

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Åhhh altså Annette.. det er da skide irri....håber du finder det snart - eller at der er en der kan hjælpe;-))
Hyggeligt at i 2 sammen kan sidde og strikke..håber filmen var go;-)