mandag, november 12, 2007

Tilbage til nogenlunde..

normale tilstande.... vandet kom igen lørdag eftermiddag - men ih hvor man altså finder ud af hvor meget vand man egentlig bruge i dagligdagen.....og kaffebrygningen er faktisk en meget lille del heraf.
Jeg fik ikke strikket mere end to - tre omgange både lørdag og søndag - energien var fuldt brugt. Søndag var der sygemelding, så vi var kun to! - og det samme idag det halve af tiden (den tredie kom kl. 9. - den fjerde syg!) Så idag er jeg brugt, godt der så er fridag imorgen.
Mine hænder kan ikke følge med til al den inspiration og de gode ideer jeg har om at strikke...lidt surt ikke? -

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Jo det er meget surt - men jeg kender det kun alt for godt... men vi må glæde os til vi har tid til at strikke en masse igen...en ting er sikkert - det strikker sig ikke færdigt selv..hi-hi