mandag, maj 05, 2008

Foråret er kommet her til matriklen

Mindstemanden var i lørdags Rockstjerne - og ganske overbevist om at han sagtens kunne synge sangen bedre end kunstneren - supermikrofon han havde....og radioen kørte for fuld skrue...
Jeg fik plantet hortensia i krukke og roserne kom om bag rækværktet hvor jeg har mit hjørne
marguritterne og det høje træ(busk) står fint i krukken, hvor vaskebrædtet er pynt - men skal bruges til at vaske min liselotte, når den nu bliver færdig her i formiddag...
Det lille kastanietræ i gården - får røde lys - har virkelig haft raketfart på siden sidste weekend.... hvor knopperne var i kapslen...
Mit strikkehjørne, som blev indviet i lørdags...jeg har bestilt et solsejl, som jeg skal have op istedet for parasollen - jeg håber det virker...

Ingen kommentarer: