fredag, maj 09, 2008

SuperKarla, hvad er det nu lige det er for noget....

Det var lige før jeg havde glemt den var igang, men nu er den tilbage...! Den har været henvist til nederst i kurven, for der var lige en trøje der skulle være færdig først...
Så i aftes, i selskab med Inge og Pia, fik jeg gang i den igen, men af ukendte årsager så havde blikket flyttet sig fra et mønsterdiagram til et andet undervejs i strikkeprocessen, så nu har jeg en firkant med to mønstre i.... og efter i aftes overvejer jeg stadig om jeg skal trevle feltet op eller ej...måske - måske ikke...
Ellers nåede jeg igår en tur i Legoland med drengene - og mødte så søsteren min med børn, så børnene havde travlt med at prøve alt mange gange... især den nye vand-båd..PiratSplash....og her kan det absolut tilrådes at medbringe tørt tøj til både børn og voksne...hold da k... hvor bliver de våde - især når de tager turen for 4-5 gang... Mindstemandens t-shirt indeholdt nok ½ liter vand (+/-)....
Her dufter der nu af friskbagt Øl-kage - inspireret herfra men med min egen opskrift, der er identisk....så nu er her lavet dobbeltportion, for jeg havde to KB-julebryg stående og de bliver altså kun drukket til jul... Drengene glæder sig til i eftermiddag, når de kommer fra skole og skal have kage.....ydermere skal det også fejres at en søster kommer hjem fra en bornholmertur med skolen, hvor de har haft det skønneste vejr...Vi antager at hun er monstertræt når hun kommer hjem, for lærerne er nogle "hårde" damer, der har ladet de "stakkels børn" gå hele Bornholm rundt....(mener børnene) erfaringen fra den ældste er at de sover næsten et helt døgn ovenpå sådan en tur...

Ingen kommentarer: