mandag, maj 26, 2008

Så smuttede den weekend også...

den gik alt for hurtigt... Manden og jeg var på weekendtur med kortklubben - vi var her i en hytte med hems, badekar m.m. egentlig havde vi fået værelser på selve hotellet, men som et "sikkerhedstjek" så kontaktede jeg stedet fredag, og blev spurgt om vi ville have tre hytter istedet for værelser...joe tak - og det fortrød vi bestemt ikke... Stedet havde dejlig mad, musik og faciliteter og vejret var fabelagtigt, så nu er batterierne ladet op igen... om 2½ uge så skal jeg til Rømø igen - med arbejdet på kursus!...lige i nærheden!
Lørdagens gode vejr gjorde at vi fik det nyslåede hø wrappet og nu er der 112 hvide baller der skal køres ind - eller bare stilles udenfor maskinhuset. Dagens støvregn - ja vi har ikke fået andet her- og kun indtil middag! - kom ganske belejligt dage efter...så høet har på ingen måde taget skade...
Jeg er godt nok træt af armen, mine abstinenser for strik er efterhånden ved at nå uanede højder (fnis) det er vild irriterende ikke at kunne have noget i hænderne at nørkle med..... Men samtidig skal siges at det går fremad med armen - jeg begrænser mig gevaldigt i mine gøremål, så jeg ikke belaster armen....men en ting der er uundværligt er altså røremaskinen, den kan få mange ting gjort for mig - der er bagt franskbrød, muffins og lige nu er jeg ved at bage pandekager...som skal spises til aftensmaden med lidt kødsovs og salat...uhm... I aften er der så nemlig en skolefest for 0. - 2. klasse hvor en ungersvend er spændt på at deltage ...."...sig lige til hvornår jeg skal tage mit pænt tøj på, vil du så også hjælpe med voks i håret....." jo, han er sig udseendet bevidst den unge mand...

1 kommentar:

Tineke sagde ...

Nej, hvor skægt! Vi var også på Kommandørgården, men så i himmelfartsferien, det er et hyggeligt sted.