mandag, februar 12, 2007

Fit for fight again....

men kun lidt hoste og krilleren i halsen tilbage efter weekendens - "nedlæggelse".... min mand er vist ved at redde sig en omgang - uha -syge mænd...*G*
I aften har jeg været til "Strikke-café-mandag-aften-møde" hos Solveig i ButikUnik...ih hvor er det inspirerende. Vi fik inspiration til at strikke et møbius-sjal, og jeg har nu kløe i fingrene for at komme igang - jeg har garnet og rundpinden, og fik set opstarten til sjalet, så det skulle vel egentlig ikke være så svært at komme igang...
Men jeg fik da strikket 1/3 strømpe færdig, så nu mangler kun de yderste 5 cm, så kan Pernille få hendes uldsokker strikket i HP-ragsokkegarn....så lageret bliver nedbragt med lidt over 100g.....
Vores sommerferie har været til drøftelse - men til nu, er det på forslags- og undersøgelsesplanet - ja det er jo noget der skal planlægges - der er taget kontakt til forsk. personer omkr. overnatning o.lign....så hvad det bliver til må vi se...nærmere følger....
Resten af ugen har jeg fri - det er dejligt - jeg har taget to afsp.dage, og skal møde igen tirsdag morgen i næste uge....så det bliver dejligt at være sammen med børnene - planerne er ikke store, men en tur i badeland skal vi da...og overnatning for et par af børnene hos mormor. Jeg får besøg af en veninde fra Odder onsdag, det glæder jeg mig rigtig meget til - hun skulle faktisk have været med til Island i praktik, men af forskellige årsager fik hun ikke muligheden.....

Ingen kommentarer: