onsdag, februar 07, 2007

Snemænd i haven....

Så faldt sneen endelig så der kunne bygges snemænd - Drengene startede allerede kl. 7 i morges med at bygge - og den ene fortsatte så alene da de kom hjem.

De er et utrolig flot par han har fået lavet - han brugte meget lang tid her i eftermiddag på det - og de er behørlig udstyret med gulerodsnæse og pigon-æbleøjne....jow jow....

Den mindste af drengene er gået omkuld - han har feber, ondt i ørerne og har selv bedt om at komme i seng - så han er syg. Så dagen imorgen skal lige organiseres....

Jeg har været på kursus idag - med disponering - et arbejdsredskab i mit daglige arbejde - der er mange ting at holde rede på men utroligt spændende...

Iaften starter de igen - De deperate fruer - og jeg er klistret til skærmen....det er virkelig underholdning, selvom det er ved at være lidt langt ude for nogle af dem...
Men så kan jeg jo lige strikke lidt imens, ikk? - sommerfuglesjalet er ved at være ved vejs ende - 4-5 rapporter mere, så har den vist størrelsen....så skal der hækles (uarghhhh) det er bare ikke mig, jeg er virkelig en spade til at hækle, men det er nok fordi jeg synes det går for langsomt og så kan jeg ikke se tv samtidigt, da jeg skal se på arbejdet hele tiden.......men det er kun en omg. fastmasker der skal til. På orginal-modellen er der hæklet en flæseagtig kant på, men det har jeg ikke kunnet finde ud af....så det bliver uden.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Sikke flotte snemænd.
Håber din dreng snart er rask igen. Når de selv kommer og vil i seng, ja så ved man at de er syge.
Kh Jane