tirsdag, februar 05, 2008

Jeps de er gode

mine nye MBT sko - men efter 4 timer i aftes måtte jeg skifte da jeg godt kunne mærke den forskel de gjorde for mine ben- og mavemuskler. Så var det at skifte til de gamle travere - og det var som at få spændt et par brædder på fødderne - elegancen var ihvertfald væk..men i aften prøver jeg igen.
Jeg har overvejet at melde mig til Operation Påskeglad - men er i tvivl, for sidste år var jeg med. Sendte en dejlig og lækker gave til en anden, som var så glad at hun returnede et postkort med tak til mig. Jeg modtog også en pakke - og det er her tvivlen kommer til mig - jeg skulle nemlig betale strafporto for modtagelse af pakken - og der var ingen afsender - hverken udenpå eller indeni. Men hvem siger at det bliver det samme i år? - jeg overvejer stadig...
Idag har ugideligheden meldt sig - jeg er træt, for jeg og et par kolleger sad og snakkede en times tid inden jeg kunne fimse mig hjem - og så skulle jeg tidligt op for at få børn i skole
...og lige her overfor mig er der en bunke vasketøj på str. med en voksen mand(sådan ser det ud) der skal lægges sammen....ok, det tager jo egentlig ikke lang tid, men det er kedeligt! Tag dig dog sammen! og få det gjort, så er der jo masser af tid til at få hæftet ender på Daniels hue og få begyndt på Laurids trøje i pladegarn....
Drengene var supergode som postbude i går - de havde forberedt sig grundigt - havde skrevet et brev til hvert sted de besøgte - mon ikke PostDanmark kunne lære noget af det - her er servicen ikke helt på niveau med tidl. tider...

Ingen kommentarer: