søndag, februar 17, 2008

Sidste dag i ferien

og hele familien sover endnu - jeg går og kredser om mine hæfter fra Lopi, hvilken model skal jeg strikke af det resterende pladegarn i de blå nuancer - jeg har rigeligt garn - men mon datteren kan lide modellen? Hun går nemlig ofte i mine trøjer -og da hun er en str. S/M så ser det lidt vildt ud...*G* ...så ville det jo være oplagt at hun får en trøje selv...Jeg har kigget lidt på denne....
Huen til Laurids' trøje er færdig - 40 g brugt - og den er godkendt...
Dagen idag skal vist bruges på at få støvet skoletaskerne af og genopfrisket regning og læsning....

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Trøjen til din datter ser bare lækker ud...og mums at se de skønne billeder fra vesterhavet, vi har lige booket et sommerhus 200meter fra stranden her sidst i august - og du kan tro vi glæder os..også lækker trøje til sønnen, den kan jeg godt forstå han er glad for;-))
Nyd den sidste feriedag..