torsdag, februar 28, 2008

Torsdag..

Drengene hyggede sig udenfor i går eftermiddags - spillede håndbold trods den stormende vind i lidt over 1½time! De havde skønne røde kinder da vi senere kørte til svømning, så de havde vist fået deres ration af frisk luft og motion.
I Svømmehallen fik jeg startet på mønstret her...men jeg "kom til" at sidde og strikke i aftes til jeg kom hertil...


Jeg har - efter at været startet i *AV* fået det hverv at lukke heste ud om morgenen... det er ikke altid de er til at lokke ud, men når der er wraphø, så kommer de!
Jeg fik ryddet op under gulvtæppet, møbleret om og gjort klar til lørdag, nu kan gæsterne bare komme... Det sjoveste ved at rydde op er at man nogle gange finder noget der er "blevet væk" eller ihvertfald under kategorien "Ejer jeg dét" Fandt også den famøse Strikbog jeg eftersøgte engang før jul....den lå sammen med opskriften på kærestevanterne som jeg også har ledt efter! Gad vide om systematik ikke ville være en god ting!
Fik besøg af søster og Fru Brogaard - så formiddagen har igen været besat - ih hvor der blev grinet og hygget igennem med kaffe og brød....
Fik snakket lidt baby-strik - for jeg skal være moster igen! - så jeg håber jo lidt på de søde små kjoler jeg har set på Tora's blog - for det bliver da en pige!!! ellers kan det vel blive til små blå veste! Drenge bruger ikke kjole siger faderen, men er der ikke noget med at omkr. århundreskiftet (1900) brugte drengebørn kjole indtil 2-års alderen? Hvad er problemet? *G*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Annette
Ja, man bliver sommetider rig, når man kommer rundt i gemmerne. Det var meningen, at jeg ville deltage i din strik-in på lørdag, men mine børnebørn og deres forældre har meldt deres ankomst lørdag, og så er valget ikke så svært. Så vi ses altså ikke på lørdag.
Rigtig god strikkelyst
Solveig