søndag, februar 24, 2008

Søndag morgen i gråvejr...

- igen er det søndag - ja en uge smutter hurtigt - og endnu hurtigere når arbejdet er i farvandet. Har weekendvagt i denne weekend. Men kan ikke sove længe om morgenen, så det bliver til en middagslur istedet.
Var igår afsted til håndboldstævne med den mindste, som var meget godt tilfreds med at de vandt begge kampe. Det er nu en fornøjelse at se en flok piger og drenge på 7-9år spille håndbold, nogle er kommet langt i træningen med at løbe og samtidig gribe en bold...det gir nogle sjove situationer. Dommerne har en helt speciel rolle i disse kampe, idet når de fløjter giver de god vejledning til børnene om hvad og hvorfor de dømme det de gør (det gjorde den dommer de havde igår, men det er set tidl.) det finder jeg giver børnene en større forståelse for det der dømmes, og så husker de det jo bedre. Den anden dreng var til svømmestævne i Varde og havde bestemt nogle succesoplevelser - fik medalje og gode placeringer, set i forhold til at det var første gang han prøvede det...
Men ihvertfald mens jeg var til stævne, ja, så blev der strikket! - jeg fik strikket ½ærme - af nr.2, så hvis jeg gir' den gas (læs: får tid) så bliver jeg færdig med den idag. Så kan trøjen samles på rundpind...og så kommer det spændende strik...
Mon ikke jeg skal være flink og bage rundstykker til familien og migselv? - og så senere kigge på hvad der skal gøres for at vores gildesstue er klar til næste lørdag, hvor jeg holder Strik-In? Der er allerede en god del tilmeldt - og der kan være 4-5 stykker mere!

3 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

hejsa...
Lyder bare hyggeligt med strik inn...hvis jeg ikke boede så langt fra dig, var jeg bestemt dukket op..rigtig go fornøjelse;-))
Og tillykke med de dygtige sports børn!!

Jane sagde ...

Jeg glæder mig helt vildt til at møde dig og alle de andre strikkende kvinder på lørdag.
Kh Jane

Anonym sagde ...

Hej Annette

Jeg kommer også på lørdag, kører med Jane fra Malmø. Glæder mig til vi ses.

KH Lise