torsdag, februar 21, 2008

Lidt videre

er jeg med strikketøjet - trøjen er ved at have nået de 60 cm som længden skal være, nu er ærmerne på pindene - som jeg har lånt mig frem til...hu hej hvor det går.. Pladegarnet er meget lækkert at strikke i - og det er dejligt at jeg ikke skal hæfte ender når jeg er færdig, da jeg strikkehæfter så meget som muligt, samt ved nøgleskift. Her er pladegarnet fortræffeligt, da det bare skal snos og nulres lidt, så er tråden hel - Der er ikke de store udfordringer i ærmerne endnu, men når jeg har begge ærmer klar, skal det jo samles i et rundt bærestykke - så kommer det spændende. Mønsterstrikningen går som en leg synes jeg - man skal lige have en omgang mere så mønstret kommer frem...og med indtagningerne løbende så er det hurtigt lavet - jeg oplever ofte at så er der pludselig kun ganske få omgange tilbage inden der skal lukkes af... Trøjen her bliver hurtigt færdig finder jeg...så skal den vaskes og der skal klippes og sys lynlås i...
Fornemmelsen er rigtig god....og der vil med stor sandsynlighed ikke være mange meter tilbage af garnet! "der er lige til øllet!"

Ingen kommentarer: