torsdag, april 10, 2008

Hvor bliver min bog af?

Jeg ringede idag til Saxo for at høre hvor min bog blev af - for via forsendelsessporingen var den sendt fra Saxo mandag, men ikke videre fra postdk.....aftalte med saxo-damen, at vi lige ville se på til mandag, for bogen kunne jo godt dukke op imorgen....
Så for lidt siden tikkede en mail ind....."din bog er havnet hos en anden kunde, der har bestilt samme bog" !!!!!!! og den anden kunde har fået tilsendt label med mit navn og adr. for videre forsendelse... Hvordan kan de da rode sådan hos Saxo? Så nu er jeg da virkelig spændt på om jeg overhovedet får bogen, for saxo'en kunne oplyse at bogen er i restordre fra forlaget!!!
Og pengene - ja ja, dem trak de da fra kontoen i mandags!...
Dagen har ellers været præget af at Limi, heste-moren, har "bamseben" og lignede en der trængte til krykker, så hun havde dyrlægebesøg - heldigvis til dagstakst! Foderhentning på møllen med opfedende foder til Limi, der er lidt mager...føllet dier stadig hos hende.
Drengene har skøjtet rundt udenfor på rulleskøjter og hoppet i trampolinen, nu er de inde og ser tv...mens jeg lige har bagt franskbrød og har rugkranse i ovnen... Manden kommer sent hjem, er til et møde på arbejdet så ham ser vi først efter kl. 20....men det er til en kop kaffe og en skive franskbrød med rejer....mon ikke det vil gøre godt...
Konflikten - ja, der er afgørende møde i forligsinst. imorgen, og hvis tingene går helt i hårdknude kan konflikten måske allerede starte den 16.4. kl. 00.01 - men indtil nu er jeg heldig at skulle i aftenvagt lørdag og søndag ved konfliktens officielle start den 19.4. hvordan det ser ud derefter ved jeg ikke....

Ingen kommentarer: