tirsdag, april 22, 2008

Jeg har lånt en computer

- datterens vel at mærke, ikke fordi det var noget hun var vild med. Men lidt måtte jeg da bruge den..
Jeg har efter lang tids stilstand på strikkefronten - ihvertfald med færdige arbejder - fået en babykjole færdig - billede følger når den "gamle" kommer tilbage... UPdated den 23.4.
men faktaboksen kan da godt komme til...
Faktaboks:
Model: Little Sisters Dress af Tora (så kendes modellen)
Garn: Jamiesons Shetland Spindrift
Pinde: nr 3
Ændringer: Hæklede maller til træknapperne som er indkøbt fornylig..
Lagerreduktion: ca 48 gram, så samlet er der nu brugt 1.736g
Hot-or Not: absolut hot, moderen var begejstret for modellen og farven...

Var igår en tur til strikkehygge her, her gik tiden helt utrolig hurtig, knap var jeg kommet før jeg syntes jeg skulle hjem...men sådan er det jo når man er i godt selskab...


Ingen kommentarer: