mandag, april 28, 2008

Strejkeramt eller?

ja, jeg tror jeg kommer på konfliktramt arbejde - men på den anden side - gælder det når det er indenfor hjemmets 4-vægge? Jeg har idag 3 børn hjemme, med hver deres "sygdom" - en kraftig forkølet, en med svimmelhed/hovedpine og en med "kast-op-fornemmelse" - og sørme ikke om ældstebarnet er hjemme også - hun skal skrive 2.års opgave på gymnasiet og skal aflevere på onsdag - og er ikke begyndt!!! Godt det ikke er mig!
Men ellers går det fint!
Vejret er det skønneste - en luftig vind har vi, så vasketøjet, der skal ud at hænge bliver hurtigt tørt...og det har jeg en del af idag. Vaskemaskinen skal udnyttes til det yderste inden den står helt af - forleden "faldt" tromlen ned i den - en fjeder, der holder tromlen på plads, hoppede af pladsen - men er nu sat på plads indtil næste gang... men jeg tror nu ikke jeg skal klage over min vaskemaskine - den har holdt siden 1989 og arbejdet for alle pengene siden da - og det har været fuld udnyttelse!
Jeg syr også lidt lige pt. og strikker på flere ting....så stuen er som et håndarbejdslokale med strygebrædt, symaskine, sakse, stof og tråd m.m....
Er begyndt at motionere noget mere - og kom så igår forbi her hvor Fru Brogaard var butikspasser...så vi fik lige nogle omgange på strikketøjet, for det havde jeg jo med i rygsækken....joe, vi har mange så sjove butikker i lokalområdet - i lidt længre radius herfra ligger denne butik - den er farlig at komme ind i - uha hvor har hun meget spændende...

Ingen kommentarer: