tirsdag, april 29, 2008

REKLAME: Strømpepinde-etui.....

Pindene placeres i etuiet, dette foldes, og rulles efterflg. sammen, og med snørerne bindes etuiet. Pindene falder ikke ud, og der er styr på dem....
Der er 6 rum til pindene.
etuierne er hvad jeg har arbejdet på de sidste par dage... - og nu tilbydes de i forskellige udgaver - pris incl forsendelse 60,-....
Mål: bredde 28 cm x 33 cm i højden, foldet ca 22cm
Der er flere forskellige...
Bestilling er efter først til mølle princippet.
Gøres på flg. måde: læg en kommentar med din mail-adr i, så kontakter jeg dig... kommentarene sletter jeg efterflg., når jeg har skrevet til dig..

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har du flere strømpepindeetuier tilbage?
Mvh Jette Schmidt

Annette sagde ...

Hej Jette.
jeg har pt ingen etuier lavet, men hvis du ønsker kan jeg sagtens sy en til dig...
skriv mig en mail herom...
Annette