fredag, marts 07, 2008

Arbejdsfri fredag -

det fik jeg idag - var på ekstra vagt i onsdags, så noget for noget....Ikke dårligt.
Ældstebarnet er sendt på studietur med gymnasieklassen til Firenze i en uge....hun fik selv pakket hele kufferten i sidste øjeblik - hvis det havde været mig der skulle pakke ville den have været færdig for flere dage siden - men hun ønskes en god tur.
Aftenen skal tilbringes i selskab med gode venner til kortspil - og jeg strikker nok på et takket-tørklæde set på forskellige blogs - det er nemt at sidde med. Jeg har gang i en udgave af stikkelsbær, men ærmet var ikke helt efter forskrifterne, så det blev trævlet op - hvilket jeg aldrig normalt gør med mindre det er helt slemt som her! så den venter jeg med til i næste uge med at fortsætte på.

Ingen kommentarer: