mandag, marts 03, 2008

Endnu en brist...

har jeg - jeg køber knapper når jeg er her i denne lille forretning i Vejle ....Idag fandt jeg disse søde skildpaddeknapper...de kan jo bruges til en broche....eller bare til pynt på et pænt stykke strik.
Babyknapperne skal på en babytrøje jeg skal have gang i, nogle venner skal være bedsteforældre nu....

Lapp i Kirkegade - har altid en spændende knap eller to...- venter du til næste gang du kommer forbi - ja, så fortryder du, så er den solgt!
Han har en imponerende væg - for knapper og bånd - til alle lejligheder

Han yder god service - og hvis snakken går, ja så falder der også lidt rabat af - jeg elsker rabat!...Butikken er mindre end lille - men fyldt med symaskiner, der har været til rep. og alt muligt andet spændende. Her finder man hvad stof 2000 og mange andre forretninger ikke har! Billederne er nok lidt grynede, men jeg blev uvenner med blitzen!

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

åh, man kunne da godt bruge en hel dag derinde!
kh.fra Island
Frida
ps. sweateren er blevet super-flot, håber hun er glad for den

Jane sagde ...

Åhh hvor er de skildpadde-knapper søde. Ja, de andre er da også søde. Det ser ud til at man kan bruge en del tid (og penge) i den forretning og så er det jo fint med noget rabat;-)

nettie sagde ...

Sikken et slaraffenland af knapper..........
en skam jeg ikke så tit kommer forbi Vejle (læs: aldrig)
kh
nettie
Padborg