tirsdag, marts 11, 2008

Tv-tjek....

I aften kommer der indslag på Tv-Syd om Vild Med Strik - hvorfra der var besøg til mit Strik-In - det bliver lidt sjovt at se hvad hun fik ud af det vrøvl jeg fik sagt....sådan har jeg det lige p.t. - men der kan da heldigvis klippes og klistres i sådanne klip...
Men jeg venter spændt. Har fået en kollega til at optage det på dvd til mig...
Strikkemæssigt ligger det stille - jeg har ondt i min venstre arm så det er en lyst...har ondt ved den mindste belastning! Ikke smart! Aner ikke hvad jeg har løftet/trukket...
Jeg må hellere holde den i ro - for det SKAL gå over!

2 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Glæder mig til at se klippet i TV, jeg ærger mig jo stadig over ikke at have været med....
KH Lene Sophie

Anonym sagde ...

Jeg så det på tv :-) Og det var da fornuftig strikkesnak. Var imponeret over alle dine lapper på avistrøjen, men ingen lægger jo mærke til dem,- smart :-) Jeg ville nu også gerne ha været med, men synes der var lidt langt at køre i denne omgang. Jeg kommer en anden gang, uden tv!
KH Gitte/ditogdut