søndag, marts 16, 2008

Strikkeløs...

Så kan man altid lave noget andet. Jeg har vundet garnet op jeg fik af søde strikkepiger til Strik
-In den 1.3.
Noget entrådet Evilla i en skøn farve og en blålille entrådet uld....
Jeg har allerede ideerne til hvad jeg skal strikke - det bliver et sommerfuglesjal - som jeg har lavet tidligere. Det er strikket i entrådet garn, og bliver rigtig flot.
Et tip, til opvinding - jeg har en æske med labels til printer, disse bruger jeg til at sætte om tråden når jeg starter opvindingen. Labelen bliver nummereret så der ikke går kludder i farveforløbet når jeg skal strikke af det. Jeg sætter det altid fast inderst, for sættes det yderst falder det lettere af.
¨Men ellers må jeg vente på at armen bliver arbejdsdygtig igen... det er simpelthen til at blive skør af ikke at kunne sidde med noget i hænderne om aftenen. Jeg fik dog oversat til arbejdsbrug et par engelske opskrifter i aftes, men det er nu altså ikke det samme!!!

Ingen kommentarer: