mandag, december 10, 2007

Hektisk dag - igen

hvor vi ikke var det antal personale vi skulle....men vi klarede den, som sædvanligt - det er egentlig utroligt at vi bliver ved...men taberne er jo stadig vore beboere, hvis vi ikke klarer det!...
Har egentlig fridag imorgen, men der skal laves nogle lovpligtige handleplaner på et par beboer, så jeg må lige afsted til kontorarbejde - dagen skulle jo have været brugt til julegaveindkøb - men det må jeg så gøre en anden dag...
Ønskelister har vi ikke fået så meget lavet af, men gavekøbet må bero på fornemmelser for det der er oppe i tiden af ønsker.
Jeg strikker på mine Opal Regnskovsstrømper - de bliver lækre, men spørgsmålet er om jeg bliver færdig - den første strømpe er jo altid hurtigere end den anden...så er det også lige at jeg har fået forlagt min opskrift på Parasol af MI....pokkers...mon den er hos min moster?

3 kommentarer:

Jane sagde ...

neej hvor ærgerligt med din fridag, men sådan kan det gå.
Håber du finder din parasol;-)

Anonym sagde ...

Husk nu at passe på dig selv også. Træk vejret helt ned i maven og mærk efter... hilsner fra Ærø

Annette sagde ...

Hej Charlotte, Ærø.
tænk jeg har tænkt på dig idag - og så skriver du her....
jo, jeg gør hvad jeg kan for at passe på migselv - og vi tager ofte de dybe indåndinger....og mærker at vi skal passe på hinandenl, det er vi heldigvis gode til.
annette