søndag, december 30, 2007

Tordenvejr, heste og strik

ja, tordenvejr havde vi i aftes ved midnatstide - i første omgang troede jeg det var nytårsskyderi, men da det rumlede længere end krudt og det lynede effektivt - ja så var tordenvejret over os. Godt der ikke kom sne i de mængder som det har regnet.... Det eneste sne vi har set her er det hagl, som ses her...

.
Hestene kom ud i morges og fik lidt hø, pludselig er Limi's sanser skærpet væsenligt - men det var bare naboen der var ved at arbejde på sit hus hun kunne høre, men ih hvor var hun opmærksom. Føllet efterabede ganske fint - på hendes lår ses brændemærket....

Min Parasol er færdig og i brug - her er ældstebarn som fotomodel...Jeg vil gerne lave endnu en, men det bliver nok (meget) senere - den er lidt kedelig at arbejde på synes jeg.
Jeg har vundet noget garn op, som jeg købte i efteråret og har fået startet på Lotus Blossom Tank - men ak og ve - strikkeprøvens berettigelse kommer igen på tale - hvornår lærer jeg dog det! - arrgh...jeg slog op og forventede at det passede men hvis blusen skal passe mig i omfang, så må jeg vist hellere tage 50 kg på....den var allllllltttt for stor. Jeg så jo bare på tegningen og tænkte at det nok passede.. (hvor naivt!) Jeg havde fået strikket første mønsterrapport...Så det er en ommer, men nu er der så regnet og regeret, så nu skal det passe. Pindestr. er 3,5 og garnet passer til p. 3-4...
Jeg har også fået formøblet mine julegavepenge - til en DAB-radio, som jeg har ønsket mig længe og et nyt digitalkamera - et Olympus mju740- .... kameraet var ihvertfald et godt køb, så billederne her i indlægget er med det nye kram.
Jeg har nydt mine fridage - jeg skal møde den 1. jan kl. 15 til aftenvagt.... og da vagtplanen er til min store fordel, så skal jeg møde igen den 7. jan. ikke dårligt vel?

Ingen kommentarer: