torsdag, december 20, 2007

Om jeg begriber...

hvad drenge indimellem bruger deres hjerne til...og i så fald hvilken afdeling i krogene der bruges... mindstemand har her til aften brugt en saks, hvilket jo ikke er usædvanligt i denne tid - men han har klippet et HUL i de bukser han havde på - midt på låret - et hul på str. med 2 fem-kroner...jeg havde nok svært ved at skjule min utilfredshed, da bukserne kun er 1½uge gamle, så da spørgsmålet om HVORFOR siger han bare - ....det ved jeg ikk? og ser nogenlunde uskyldig ud....det er sgu da irriterende! Nå men så må der er lap på! men ikke i aften, det gider jeg ikke!....
Her er et fornærmet føl, der får trøst hos sin mor....Mærke-manden kunne meddele at føllet var det der havde været mest uroligt i løbet af hans dag... den hoppede og spjættede rundt som en cirkushest...og det tog kun ganske kort at få den mærket og chippet - samlet tid måske 10 min....

Her er det pragtfulde indhold i pakken jeg fik igår fra Island. Strømperne er vildt lækre... lufferne ligeså...



Idag var min mor lige forbi - og er her i aktion med endnu en portion brunkager der skal snittes....og bages...
og de smager pragtfuldt...


Idag fik jeg lige sendt en stor håndfuld julekort - der mangler stadig en del - jeg skriver alligevel en del til i hånden, så skrivekrampe bliver der lidt af.....





men det dejlige ved at skrive julekort er, at man så får nogle igen selv....og de er ved at strømme ind i postkassen...

Ingen kommentarer: